Skuteczna reklama świetlna 3D. O czym pamiętać?

Reklamy świetlne wykonane w postaci liter 3D, kasetonów lub innych form przestrzennych to bez wątpienia jedne z najefektowniejszych form wizualnej reklamy. Dobrze zaprojektowane logotypy przestrzenne z podświetleniem nie tylko przykują wzrok przechodnia, ale również silnie utożsamią obiekt z firmą.

Litera 3D - reklama świetlna

Korzyści płynące ze stosowania reklam świetlnych 3D

Przestrzenne realizacje świetlne to znakomity wybór, gdy chodzi o zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. W porównaniu do standardowych realizacji reklama świetlna nie traci na skuteczności po zmroku. Swoim atrakcyjnym wyglądem zwraca uwagę przechodnia w dzień, natomiast w nocy gwarantuje wysoką czytelność nawet z dużej odległości. Niebanalny logotyp lub inna forma prezentująca zadaną treść przestrzennie z podświetleniem jednoznacznie utożsami obiekt z firmą. W sytuacji, gdy przekaz ma pojawić się w przestrzeni, na której już znajdują się inne reklamy, zastosowanie świetlnej reklamy 3D pozwoli wybić się spośród konkurencyjnych sloganów i zwrócić na siebie uwagę. Wysoka efektywność oraz efektowność powoduje, że firmy często sięgają po reklamy świetlne 3D.

Na jaką przestrzenną reklamę świetlną postawić?

Kasetony, pylony, semafory i litery 3D. Wybór jest dość spory. W jaki sposób dobrać odpowiednią podświetlaną reklamę 3D do własnych potrzeb? Niestety, w tym aspekcie nie ma reguły, która zagwarantowałaby maksymalną skuteczność. Warto zwracać uwagę na szczegóły i kierować się zdrowym rozsądkiem przy tworzeniu tego typu reklamy.

Klasyczne rozwiązania

Świetnym rozwiązaniem oznaczania budynku związanego z marką jest umieszczenie na elewacji eleganckich i trwałych szyldów podświetlanych. W tym wypadku o formie będzie decydować dostępna przestrzeń reklamowa. Gdy nie ma większych ograniczeń przestrzeni, warto postawić na podświetlane kasetony. Tego typu rozwiązanie cechuje się wysoką czytelnością, a utarta w świadomości odbiorców forma gwarantuje wysoką skuteczność.

Z szeregu wystąp!

W przypadku, gdy miejsce, na którym ma pojawić się reklama, jest mocno ograniczone, dobrym rozwiązaniem jest wybranie semaforów dwustronnych z podświetleniem LED. Tego typu forma znajduje zastosowanie głównie nad strumieniami ruchu, a więc w alejkach i wąskich, miejskich przejściach. Na ogół reklama tego typu wzbogacona jest o dodatkowe elementy artystyczne w formie zdobień metaloplastycznych. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie tylko zostanie zauważona przez potencjalnego klienta, ale również zostawi po sobie miłe wrażenie i zbuduje więź z firmą.

Prosta i czytelna forma

Kolejną opcją jest zastosowanie trójwymiarowych, wielkoformatowych liter podświetlanych, które znajdą swoje miejsce na dachach budynków. Gmach firmy zostanie w ten sposób wyróżniony i może stać się punktem orientacyjnym bez wątpienia zapadającym w pamięć.

Drogowskaz na miarę naszych czasów

Ciekawym rozwiązaniem reklamowym są pylony i totemy podświetlane. Wykonane w postaci smukłej bryły o klasycznym designie i najczęściej podświetleniu LED-owym realizowanym od wewnątrz. Tego typu reklama świetlna jest niezwykle atrakcyjna i dodaje charakteru placówce firmowej. Ze względu na wysokie wymogi i technologiczne i cenę, opcja ta jest porzucana na rzecz klasycznych rozwiązań.

Nowoczesna i skuteczna reklama świetlna

Zadbaj o wizerunek marki i zaufaj dużemu doświadczeniu. Postaw na sprawdzone rozwiązania przy realizacji reklam świetlnych i daj się zauważyć z firmą Canvas.

Artykuł sponsorowany. Tekst i zdjęcie udostępniła firma Canvas.

Redakcja Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *